اس ام اس خنده دارجوک پ نه پ


ورودممنوع

با رفیقم تو پارک نشسته بودیم,یهو یه قناری اومد نشست رو زمین.

رفیقم پرسید : ااا,این قناریه؟؟؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ,گنجیشکه سویشرت زرد پوشیده که یــخ نکنه!!


&&&&&


رفتم دادگستری یارو میپرسه شکایت داشتید؟ گفتم پ َنَ پَ  یه خورده برنج آوردم

با ترازوی عدالت وزن کنم !


&&&&&


تصادف کردم، زنگ زدم 110 ... پلیسه اومده میگه تصادف کردی؟!گفتم پ َنَ پَ 

اینا همش نقشه بود بیای ببینمت


&&&&&


استاد: کی جواب این سوالو میدونه؟
من دستمو بردم بالا
استاد: میخوای جواب بدی؟
من: پــــَ نه پــــَ میخوام ببینم باد از کدوم ور میاد !


&&&&&


 



با رفیقم تو پارک نشسته بودیم,یهو یه قناری اومد نشست رو زمین.
رفیقم پرسید : ااا,این قناریه؟؟؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ,گنجیشکه سویشرت زرد پوشیده که یــخ نکنه!!


&&&&&


رفتم دادگستری یارو میپرسه شکایت داشتید؟ گفتم پ َنَ پَ  یه خورده برنج آوردم با ترازوی عدالت وزن کنم !


&&&&&


تصادف کردم، زنگ زدم 110 ... پلیسه اومده میگه تصادف کردی؟!گفتم پ َنَ پَ  اینا همش نقشه بود بیای ببینمت


&&&&&


استاد: کی جواب این سوالو میدونه؟
من دستمو بردم بالا
استاد: میخوای جواب بدی؟
من: پــــَ نه پــــَ میخوام ببینم باد از کدوم ور میاد !


&&&&&


دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم از راه اومده میگه خوابه؟ میگم پ َنَ پَ  رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!!!!


&&&&&


مادر دانش آموزِ اومده مدرسه....معلم بهش میگه با بچتون ریاضی تمرین کنین....میگه تو خونه؟.... پ َنَ پَ  تو زمین های خاکی........اکثر قهرمانا از زمین های خاکی شروع کردن


&&&&&


دارم تو خونه رو ترد میل میدوم بابام میاد میگه داری میدویی لاغر کنی...!! پ َنَ پَ  کلاسم دیر شده عجله دارم


&&&&&


تو خیابون دست دوست دخترمو که عینک دودی زده رو گرفتم دارم رد میشم دختر خالم دیدتم میگه اااا دوست دخترته؟؟؟گفتم پ َنَ پَ  کوره دارم از خیابون ردش میکنم ثواب داره


&&&&&


آخوند: عروس خانوم وکیلم؟!
عروس: پ نه پ مهمونی! دعوتت کردیم بیای مجلسمون روحانی بشه!


&&&&&


از سایت میخواستم یه فایل دانلود کنم ..... 560 ثانیه صبر کردم بعد پیغام میده : میخوای این فایل رو دانلود کنی ؟ میگم پ َنَ پَ  خیلی حال داد یکبار دیگه بشمر من بازم برم قایم شم ..... نیایا


&&&&&


رفتم پرنده فروشی میگم آقــا قناری‌های نر و مادتون کدومان ؟
میگه میخوای بخری ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ مامور منکراتم اومدم ببینم قفسشون یه وقت مختلط نباشه..!

&&&&&


رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟
گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم ,اومدم خودمو معرفی کنم!


&&&&&


دارم چایی می خورم داغ بود سوختم. بابام می پرسه سوختی؟ می گم پ نه پ رفتم مرحله بعد


&&&&&


تو اتاق دراز کشیده بودم نصف شب داداشم پاش خورد بهم با مخ افتــاد رو زمین...برگشته می گه : اَآَه تویی؟! می گم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ سرعت گیرم واسه
کاهش آمار تصادفات اینجا نصب شدم...!


&&&&&


یارو با 160تا سرعت زده به یه عابر پیاده عابره پرت شده20متر اونطرفتر افتاده زمین هیچ تکونیم نمیخوره.دوستم میگه یعنی مرده؟میگم پ َنَ پَ  داره تمارض میکنه پنالتی بگیره


&&&&&


به مامانم میگم: فکر کنم دیگه وقتشه از تنهایی در بیام،هر چی باشه بیست و شش سالمه مامان... میگه: یعنی زن میخوای پدرسوخته؟ میگم پ َنَ پَ  یه داداش توپول موپول میخواستم روم نمیشه مستقیم به بابا بگم


نوشته شده در جمعه 4 آذر 1398برچسب:,ساعت 15:47 توسط behzad| |


Power By: LoxBlog.Com